Fa-Computer
Whatever You Want
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 13:42 :: نويسنده : عباس فخر

 Free Studio نرم افزاری رایگان، قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول شرکت DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه ترکیب برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد.

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۷۰ مگابایت

جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 16:36 :: نويسنده : عباس فخر

 غلب ما دوست داریم که میزکار ویندوز مان تمیز و مرتب باشد. به همین منظور می کوشیم تا هر آیکون اضافه ای را از دسکتاپ حذف کنیم. گاهی همین آیکون سطل زباله ویندوز هم قابل تحمل نیست. اگر شما هم نسبت به این سطل زباله حساس شده اید نصب برنامه MiniBin را توصیه می کنیم. این برنامه آیکون سطل زباله را از صفحه میزکار پاک کرده و در عوض یک سطل کوچک در کنار ساعت ویندوزتان قرار می دهد. بدین ترتیب با یک دابل کلیک ساده بر روی این نشانه می توانید محتویات سطل زباله را حذف نمایید.

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۱۰۷ کیلوبایت

پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 10:35 :: نويسنده : عباس فخر

 FreeTrim MP3 یک ابزار رایگان برای برش، جدا و حذف کردن بخش هایی از یک فایل MP3 می باشد.

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۷.۱ مگابایت

سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 10:10 :: نويسنده : عباس فخر

 Spyware Terminator نرم افزاری رایگان، ساده و قدرتمند برای حذف نرم افزارهای جاسوسی می باشد که در این راه با ایجاد یک لایه امنیتی در مقابل نرم افزارهای مخرب ، Keylogger ها ، تروجان ها ، Hijacker های مرورگر و دیگر خطرات موجود ، امنیت سیستم شما را افزایش می دهد.

 

 

 

 

 

دانلود – Download

 

حجم فایل: ۱ مگابایت

 

دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 22:24 :: نويسنده : عباس فخر

 Show My IP نرم افزاری رایگان، بسیار کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که به وسیله آن می توانید آدرس آی پی سیستم خود را مشاهده نمایید.

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۶۴ کیلوبایت

یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 22:19 :: نويسنده : عباس فخر

 KMPlayer نرم افزار رایگان، محبوب و قدرتمند پخش مالتی مدیا. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia QuickTime و… امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد.

 

 

 

 

 

دانلود – Download

 

حجم فایل: ۱۷ مگابایت

 

شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 17:47 :: نويسنده : عباس فخر

 Sunny Drivers یک بازی سه بعدی رایگان، بسیار کم حجم و جذاب می باشد که شما باید با خودروهای مختلف و کارتونی به رقابت بپردازید.

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۴.۳ مگابایت

جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 16:37 :: نويسنده : عباس فخر

 TeamViewer نرم افزاری رایگان، کم حجم سبک و خوش ساخت است که تحت ویندوز به شما امکان دسترسی به هر کامپیوتری که به اینترنت وصل و این ابزار بر رویش نصب باشد را با در اختیار داشتن ID و شماره رمز آن کامپیوتر فراهم می کند. از نرم افزار TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید.

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۴.۷ مگابایت

پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 22:28 :: نويسنده : عباس فخر

ابزاری رایگان و قدرتمند جهت ویرایش ریسورس (Resource) در فایل های اجرایی و دستکاری فایل های EXE، ابزاری که بیشتر توسط برنامه نویسان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

دانلود – Download

 

حجم فایل: ۷۳۰ کیلوبایت

 

چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 17:54 :: نويسنده : عباس فخر

 FlashGet یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد که طبق گفته شرکت سازنده، توانایی بالا بردن سرعت دانلود را تا ۵۰۰% داراست که در نوع خود بی نظیر می باشد. FlashGet با تقسیم مجازی فایل به چند بخش مجازا و سپس دانلود همه بخش ها بصورت هم زمان و در نهایت قرار دادن آنها در کنار یکدیگر موجب افزایش چشمگیر سرعت دانلود اینترنت شما می شود.

 

 

 

 

دانلود – Download

 

حجم فایل: ۷.۶ مگابایت

 

سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 20:23 :: نويسنده : عباس فخر

 Foobar2000 پلیر حرفه ای، رایگان، متن باز و قدرتمند فایل های صوتی است که می تواند همراه همیشگی شما در محیط ویندوز هنگام گوش دادن به فایل های صوتی باشد. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا فرمت هایی نظیر MP1 ،MP2 ،MP3 ،MP4 ،MPC ،AAC ،Ogg ،FLAC/Ogg FLAC ،WavPack WAV ،AIFF ،AU ،SND ،CDDA ،WMA را به خوبی پشتیبانی کرده و بهترین کیفیت پخش را در کار با این فرمت ها به کاربر القا کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به ویرایش اطلاعات توضیحی فایل ها، پشتیبانی از ریپینگ های سی دی های صوتی همچنین تبدیل فرمت های صوتی تحت پشتیبانی با استفاده از ابزارهای تبدیل کننده قرار داده شده در محیط نرم افزار نام برد.

 

 

 

 

دانلود – Download

 

حجم فایل: ۳.۱ مگابایت

 

دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, :: 13:3 :: نويسنده : عباس فخر

 FotoSketcher نرم افزاری کاملا رایگان می باشد که به وسیله آن می توانید تصاویر دیجیتالی خود را به سادگی و در کمترین زمان به صورت تصاویر هنری زیبا تبدیل نمایید.

 

 

دانلود – Download

حجم فایل: ۷.۵ مگابایت

پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 107
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 54010
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1